Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"teacher value-added"'
Autor:
Edward J. Kim
Publikováno v:
Statistics and Public Policy, Vol 9, Iss 1, Pp 149-162 (2022)
This study introduces the signal weighted teacher value-added model (SW VAM), a value-added model that weights student-level observations based on each student’s capacity to signal their assigned teacher’s quality. Specifically, the model leverag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45a777fc8efd447cb0caeedc90a60aad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ye, Yincheng
This dissertation presents a quantitative study of the effects of multiple aspects of working conditions on teacher effectiveness as measured by value-added scores and student perceptions of teaching. The data were derived from the 2009-2010 Teacher
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/71655
This paper uses machine learning methods to identify key predictors of teacher effectiveness, proxied by student learning gains linked to a teacher over an academic year. Conditional inference forests and the least absolute shrinkage and selection op
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::36c84656450a7f5c29d6e4e4976ed41d
http://documents.worldbank.org/curated/undefined/737101636989604541/Preparation-Practice-and-Beliefs-A-Machine-Learning-Approach-to-Understanding-Teacher-Effectiveness
http://documents.worldbank.org/curated/undefined/737101636989604541/Preparation-Practice-and-Beliefs-A-Machine-Learning-Approach-to-Understanding-Teacher-Effectiveness
This work disentangles aspects of teacher quality that impact student learning and performance. We exploit detailed data from post-secondary education that links students from randomly assigned instructors in introductory-level courses to the student
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::37579d25a5e9cf9d28c3fa6a9c937127
https://hdl.handle.net/10419/232788
https://hdl.handle.net/10419/232788
The value-added to student achievement model has become a key tool for estimating the effects of individual teachers and their classrooms on students' short-term academic success, and more importantly, on later-life outcomes. We use primary school da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::4874636cb87d99a991b2d532a3081192
https://hdl.handle.net/10419/242825
https://hdl.handle.net/10419/242825