Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"teacher tools"'
Autor:
Elaine A. Price, Mary Jane Harkins
Publikováno v:
Language and Literacy: A Canadian Educational e-journal, Vol 13, Iss 1, Pp 14-38 (2011)
Improvement of student writing continues to be a focus for teachers. An effective approach to scaffolding student writing is through the utilization of researched-based tools and strategies. This study examined the effectiveness of teacher-prepared c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/030e03a04e254467828ed63052c7fb0d
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evans, Sheila, Dawson, Clare
The value of students publicly sharing and discussing their solutions to unstructured problems is widely recognized. This can, however, be pedagogically challenging. The solutions may be partial, unclear and unpredictable. For many teachers, particul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::40b8aff3d1e41432a211a94c0752aed7
Autor:
Jordi Conesa, Isabel Guitart
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Competitive organizations have implemented systems of business intelligence in order to help employees in the process of evidence-based decision-making. Using these systems in university will provide a set of analytical tools that support decision-ma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d50957b8f5b178dc8436ab1b5f6c9451
Autor:
Βογιατζάκη, Ελένη
Η συνεργασία με στόχο τη μάθηση αποτελεί μια ερευνητική περιοχή και ταυτόχρονα μια πρακτική με μακρά ιστορία. Μελέτες πάνω στη συνεργασ
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10889/5710
Autor:
Αβούρης, Νικόλαος, Voyiatzaki, Eleni, Κόμης, Βασίλειος, Κουκιάς, Μιχαήλ, Καρακαπιλίδης, Νικόλαος, Χατζηλυγερούδης, Ιωάννης, Ξένος, Μιχάλης, Ρετάλης, Συμεών
Η συνεργασία με στόχο τη μάθηση αποτελεί μια ερευνητική περιοχή και ταυτόχρονα μια πρακτική με μακρά ιστορία. Μελέτες πάνω στη συνεργασ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1047::0245e8be8e67b5da81bae735d8489628
http://hdl.handle.net/10889/5710
http://hdl.handle.net/10889/5710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.