Zobrazeno 1 - 10
of 1 041
pro vyhledávání: '"teacher research"'
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 9, Iss 3 (2024)
The Capital Area North Doctorate in Educational Leadership (CANDEL) program is committed to educational equity and supports, amongst others, K-12 schoolteachers, administrators, and teacher educators who are committed to bridging the worlds of theory
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/654bd86480b742ee923c793301c659b5
Autor:
Polly, Drew, Badiali, Bernard, Burns, Rebecca West, Coler, Cynthia, Cosenza, Michael, Goree, Krystal, Stoicovy, Donnan, Zenkov, Kristien
Publikováno v:
PDS Partners: Bridging Research to Practice, 2023, Vol. 18, Issue 2, pp. 124-129.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PDSP-06-2023-0018
Autor:
Tuyan, Seden Eraldemir
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2023, Vol. 12, Issue 3, pp. 267-283.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-12-2021-0110
Autor:
Dodi Sukmayadi
Publikováno v:
International Journal of Research in STEM Education, Vol 5, Iss 2 (2023)
This article exposes the main arguments of each article published in this issue. In Tara Brabazon's article, the focus is on addressing student attrition in universities, advocating for strategies like universal design and the abundance model to supp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1b4d5a81aaa41ac89ebb7b340124a49
Important but challenging: Chinese in-service EFL teachers’ research attitudes in a graduate program
Autor:
Lei Chen, Quanguo Liu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
In recent decades, the practice of involving teachers in research in degree programs is becoming popular. Yet, little is known about the impact of research experiences on teachers’ behavior: whether research experiences change their teaching practi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39537649ae7547c6b1c260e259352f55
Publikováno v:
Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 9, Iss 3, Pp 187-212 (2022)
Today, Lesson Study (LS) is a prerequisite to the professional development of teachers in high school settings. The present study aims to figure out how Iranian language teachers' attitudes towards LS can motivate their engagement or denial to join L
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4bbd989d1354c87b0566e8ecc9b47b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 4, Iss , Pp 100224- (2023)
Achieving impact is increasingly valued. Although it is typically assumed to occur (or not) after the research is finalised and influenced by circumstances mostly beyond the study, the characteristics of practice-oriented education research suggest t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7627b49fb5d4f468ac46bca9929825d