Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"teacher qualities"'
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 4, Pp 812-829 (2024)
This study was intended to scrutinize the EFL teachers’ qualities that students appreciate and those that the EFL teachers highlighted. This questionnaire-based survey study was both qualitative and quantitative and employed a correlational method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ae316d4d69545f68cd3506026758656
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractResearch about the characteristics of effective teachers in general is abundantly available in the literature. However, there has been a dearth of linguistic studies conducted to examine the perception of students about the unique qualities o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3172807f17ac4a8bbe2d3c487d67fefe
Autor:
Ummi Zurrahmi, Anita Triastuti
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 9, Iss 1, Pp 299-317 (2022)
Effective non-native English teachers (NNETs) are essential to facilitate students to develop their English mastery. However, while students are directly affected by teachers’ instructions, they have been limitedly involved in teacher education and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93b85c8e2de64e26b9a05690f7ccaf0e
Autor:
Azaryad Shechter, Deborah
Publikováno v:
Konińskie Studia Językowe / Konin Language Studies. 9(4):477-497
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1072969
Autor:
Banjica, Merita
Publikováno v:
EDUCATION – Journal of Educational Research. 2(3-4):20-27
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=939720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.