Zobrazeno 1 - 10
of 1 765
pro vyhledávání: '"teacher professional knowledge"'
Autor:
Oliveira, Leandro1 leandroo@unicamp.br, Justi, Rosária2 rjusti@ufmg.br
Publikováno v:
Investigações em Ensino de Ciências. abr2024, Vol. 29 Issue 1, p172-197. 26p.
Autor:
Leandro Oliveira, Rosária Justi
Publikováno v:
Investigações em Ensino de Ciências, Vol 29, Iss 1 (2024)
This study seeks to understand the development of teacher professional knowledge about models and modeling of a Chemistry Education associate professor, experienced and specialized in modeling-based teaching from a longitudinal socio-historical persp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab17d01c31374607814727ab551b08fa
Autor:
Bravo-Valdés, Paula1 bravovaldespaula@gmail.com, Gómez, David Santibáñez2 dsantibanez@uft.cl
Publikováno v:
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias. ene2023, Vol. 20 Issue 1, p01-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2018 75:244-258
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GONÇALVES COSTA, GUILHERME1 guilherme.g.costa@hotmail.com, GIROTTO JÚNIOR, GILDO2 ggirotto@unicamp.br
Publikováno v:
RBPG. Revista Brasileira de Pós-Graduação. 2021, Vol. 17 Issue 38, p1-27. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Science and Research Archive. 9:078-093
The purpose of this study is to determine the effect of teacher professional knowledge practice on teacher service delivery. The study was guided by Goal Setting Theory by Edwin Locke (1979) and adopted a descriptive research design. The study popula