Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"teacher preparation programmes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zelda Barends, Carisma Nel
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 7, Iss 1, Pp e1-e13 (2017)
Research confirms that the quality of instruction learners experience day-to-day matters for learner achievement more than any other school-based factor. Yet teachers beginning their careers across a range of contexts routinely report that they are u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec4dda2f0985414fbe26beba6f9e5829
Autor:
Keating, Jeannine Bridget
PhD (Curriculum Development and Evaluation), North-West University, Potchefstroom Campus The lack of preparation of preservice student teachers to teach English First Additional Language in the Foundation Phase is currently a cause for concern, both
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::85da261f4cc2d715d06390f30fcdd8ca
https://hdl.handle.net/10394/39463
https://hdl.handle.net/10394/39463
Autor:
Owusu, Yaw
Publikováno v:
Owusu, Yaw. TEACHER EDUCATION CURRICULUM; PRE-SERVICE TEACHERS' PREPARATION FOR INCLUSIVE EDUCATION IN GHANA. Master thesis, University of Oslo, 2016
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/54071
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/54071/1/Final-Thesis-Autumn-2016-PDF-ready---1-.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/54071/1/Final-Thesis-Autumn-2016-PDF-ready---1-.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferreira, Nathan
The South African government has developed various policies to promote equality and inclusivity in education. Despite all the efforts, Grade R in-service teachers seem unable to cope with inclusive education and it appears that they are not adequatel
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/26915
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mpofu, Nhlanhla, Nthontho, Maitumeleng
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 15, No 4 (2017); 10290-10303
The purpose of this study is to explore the dispositions that pre-service teachers require in order to be effective practitioners. Pre-service teachers study a curriculum that equips them with the content, as well as the pedagogical, psychological an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.