Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"teacher needs"'
Publikováno v:
Edukasia, Vol 5, Iss 1 (2024)
Teacher ratio in Maluku in general and Ambon City in particular still occur miss match good mismatch in meaning imbalance teacher to student ratio and mismatch in meaning not balance teacher competence with field tutored study. Problem the impact on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b445f25941fb4cbea343873a0227d73e
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 1, p 32 (2023)
Within the European Commission’s Digital Education Action Plan (2021–2027) and the DigCompEdu framework, our research focuses on the competence area of teachers’ assessment practices and needs. We designed a 24-item online questionnaire for Rom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/704aba92f2aa44c7885c664c097c6dc9
Autor:
Haemin Kim, Keith M. Graham
Publikováno v:
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 15, Iss 1 (2022)
This study utilizes a systematic review process to synthesize research on content and language integrated learning (CLIL) teachers’ self-reported needs and professional development. In order to draw connections between these two areas of research a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8cf75dc87164055be026bfa44f63776
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica. 56(1):53-70
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=858403
Publikováno v:
ORBITA: Jurnal Kajian, Inovasi, dan Aplikasi Pendidikan Fisika, Vol 6, Iss 2, Pp 236-242 (2020)
ABSTRAK Perkembangan teknologi yang merambah dalam dunia pendidikan telah banyak ditandai dengan adanya inovasi-inovasi terbarukan yang dapat menunjang proses pembelajaran. Salah satunya adalah dengan adanya inovasi dalam pembuatan metode pembelajar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2242158ee0f45799d27e7795449a7e6
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, Vol 56, Iss 1, Pp 53-70 (2020)
As a result of the growing number of migrants in Poland, schools accept increasing numbers of learners with a migrant background (immigrants and reimmigrants), and they are not always able to successfully help the newcomers in their integration. Ther
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17703879a8544571b6214382782ff231
Autor:
Shingphachanh, Sommay
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2019, Vol. 8, Issue 2, pp. 98-116.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-06-2018-0040
Autor:
Ana Bocanegra-Valle, Helen Basturkmen
Publikováno v:
Ibérica, Vol 38, Pp 127-150 (2019)
This paper presents findings from a study exploring the teacher education needs of experienced English for Specific Purposes (ESP) instructors. It discusses data from interviews with 19 experienced in-service teachers of ESP in two spanish universiti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e21be5b0f1564091bec9367c3f2c0a9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.