Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"teacher motivations"'
Autor:
Preya Pillay
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Rural and Community Studies, Vol 6, Pp 1-17 (2024)
Self-assessment, a crucial metacognitive skill for self-regulated learning, is vital for academic growth, especially in challenging subjects like Natural Science. However, its implementation and effectiveness in rural South African primary schools re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e145af5e7c04d40a57dcd570794ea6e
Autor:
Preya Pillay
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Sociality Studies, Vol 4, Pp 1-18 (2024)
Research on assessment feedback practices in economics education within South African public schools has been limited, particularly in terms of teachers' motivations and approaches. This study addresses this gap by exploring the reasons and motivatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7be18d22a54849a9b4c6104a2914274a
Autor:
Eko Purwanti, Salma Octavia
Publikováno v:
English Language Teaching Educational Journal, Vol 5, Iss 3 (2023)
Teacher Professional Development (TPD) can be referred as any activities that can improve the quality of teacher professionalism. This study aims to find out various activities of English Secondary School teachers regarding their teacher professional
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8a562d6753b433297f1e17f52f48285
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ertaşoğlu, Leyla Deniz
İngilizce öğretmenleri, öğrencilerin dil öğrenme sürecinde şüphesiz çok önemli bir rol oynamaktadır. Bu noktada öğretmenlerin kendilerini mesleki anlamda nasıl algıladıkları ve veliler tarafından nasıl algılandığı eğitimin v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9458::5b3a62d640b16c5c8de85fa53e720417
http://hdl.handle.net/11452/19619
http://hdl.handle.net/11452/19619
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.