Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"teacher models"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diana Goncalves Vidal
Publikováno v:
Encounters in Theory and History of Education. 23:24-47
With the purpose of investigating the relationship between teachers’ practices and teacher models, the present article takes as its main thread the work of Anísio Teixeira at the Teachers School of the Institute of Education, in Rio de Janeiro, be
Autor:
Süleyman Nihat Şad, Merve Karaova
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 3, Iss 2, Pp 66-95 (2015)
The main purpose of this study is to analyse, describe, and compare the three cases (a non-native English teacher, a classroom teacher, and a native-speaker English teacher) in terms of teaching English to young learners in general and teaching liste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/109f633bc9b34f7e94ff22c44db7145e
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 13 1-15
Asya Studies
Asya Studies
Araştırmanın amacı Bakanlık Maarif Müfettişleri ya da okul müdürleri tarafından gerçekleştirilen sınıf içi denetim sürecine ilişkin ortaokul öğretmenlerinin görüşlerini tespit etmektir. Çalışmada nitel araştırma yöntemleri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7b892403d167f9db377f7ef86e79df35
https://dergipark.org.tr/tr/pub/asya/issue/57038/756357
https://dergipark.org.tr/tr/pub/asya/issue/57038/756357
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ŞAD, Süleyman, KARAOVA, Merve
Publikováno v:
Volume: 3, Issue: 2 66-95
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
The main purpose of this study is to analyse, describe, and compare the three cases (a non-native English teacher, a classroom teacher, and a native-speaker English teacher) in terms of teaching English to young learners in general and teaching liste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::f5a13998757a2a94d43206f5e316add1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/5515/74764
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/5515/74764
Autor:
Merve Karaova, Süleyman Nihat Şad
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 3, Iss 2, Pp 66-95 (2015)
The main purpose of this study is to analyse, describe, and compare the three cases (a non-native English teacher, a classroom teacher, and a native-speaker English teacher) in terms of teaching English to young learners in general and teaching liste
Autor:
Yuko, KOIZUMI, Hirotsugu, TAZUME
Publikováno v:
鎌倉女子大学紀要 = The journal of Kamakura Women's University. 12:13-23
教育実習生は、一人前に扱われない状況下で、保育者としての資質を評価さ れる立場にある。研究では実習を乗り越える際に実習生の独特の方略があると仮定し、実習直後の質問紙及び
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.