Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"teacher judgements"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Leest, A.M.C., Hornstra, T.E., van Tartwijk, J.W.F., van de Pol, J.E., Leerstoel van Tartwijk, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
The British Journal of Educational Psychology
British Journal of Educational Psychology, 91(1), 193. Wiley Online Library
British Journal of Educational Psychology, 91(1), 193. Wiley Online Library
BackgroundThere are concerns that school track recommendations that are mostly based on teachers’ judgements of students’ performance (‘judgement‐based recommendations’) are more biased by students’ SES than school track recommendations t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a446ce08dcba51f54ccf6208dc08e278
Autor:
Gentrup, Sarah
Die Dissertation untersucht Leistungserwartungen von Lehrkräften. Teilstudie 1 und 2 gehen der Frage nach, welche Merkmale von Schüler*innen Lehrkräfte in ihre Erwartungen an die Leistungen von Lernenden einbeziehen. Teilstudie 3 untersucht, welch
Externí odkaz:
http://edoc.hu-berlin.de/18452/22673
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.