Zobrazeno 1 - 10
of 1 538
pro vyhledávání: '"teacher judgements"'
Autor:
Olczyk, Melanie, Gentrup, Sarah, Schneider, Thorsten, Volodina, Anna, Perinetti Casoni, Valentina, Washbrook, Elizabeth, Kwon, Sarah Jiyoon, Waldfogel, Jane
Publikováno v:
In Social Science Research November 2023 116
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Campbell, Tammy1 t.campbell1@lse.ac.uk
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education. Oct 2021, Vol. 51 Issue 5, p563-587. 25p. 11 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Assessing Writing January 2019 39:50-63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Louis Magowan
The COVID-19 pandemic meant that, in 2020, students in England were unable to sit their examinations and instead received predicted grades, or “centre assessment grades” (CAGs), from their teachers to allow them to progress. Using the Grading and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::01bd8023c34438236e02f2ced9b69dde
http://eprints.lse.ac.uk/119345/
http://eprints.lse.ac.uk/119345/
Autor:
Melanie Olczyk, Sarah Jiyoon Kwon, Georg Lorenz, Valentina Perinetti Casoni, Thorsten Schneider, Anna Volodina, Jane Waldfogel, Elizabeth Washbrook
Publikováno v:
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft.
This study takes a cross-country perspective to examine whether inaccurate teacher judgements of students’ math skills correlate with student social origin and whether such bias is associated with math achievement in primary school. We focus on Eng
Publikováno v:
In Assessing Writing January 2020 43
Autor:
Olczyk, Melanie, Kwon, Sarah Jiyoon, Lorenz, Georg, Perinetti Casoni, Valentina, Schneider, Thorsten, Volodina, Anna, Waldfogel, Jane, Washbrook, Elizabeth
Publikováno v:
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft; 20220101, Issue: Preprints p1-26, 26p