Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"teacher judgement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephen Humphry, Sandy Heldsinger
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 5 (2020)
In many countries, systems have employed externally imposed large-scale standardized assessments in seeking to obtain reliable and comparable assessments. To attain the same objectives while placing value on professional judgement, appropriate method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/071d1c4e66d449e5a20de7b398d7b30f
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 10, p 569 (2021)
The COVID-19 lockdown has substantially disrupted the established facets of teacher engagement with their students, and, given the significance of this multidimensional interaction, it brings into question what we know as teachers’ identity. The lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dde78451dbc24ac78d6d5457ff35a6a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rossini, Thais de Freitas
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior (CAPES) This work’s main goal is to analyse aspects that bases the “good and bad” idea that a group of high school teachers have about their students, in order to comprehend in whi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e665463d6d085adc40103552df5993e1
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/12798
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/12798
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 569, p 569 (2021)
Education Sciences
Volume 11
Issue 10
Education Sciences
Volume 11
Issue 10
The COVID-19 lockdown has substantially disrupted the established facets of teacher engagement with their students, and, given the significance of this multidimensional interaction, it brings into question what we know as teachers’ identity. The lo