Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"teacher involvement"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 2, Pp e13335- (2023)
This study explores the contribution of various drivers of attainment in secondary education in Portugal. We propose a model explaining the influence of students, teachers, and parents' traits on high school achievement, measured by the self-reported
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de68d0de87e6468e95b0de14bbfdc67a
Publikováno v:
JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika), Vol 6, Iss 2, Pp 371-385 (2022)
The phenomenon today in schools is that teachers rarely build student arguments but only accept students' answers. However, teacher activities that always make students 'arguments and support each solution and defend students' arguments without long
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13603543cee44679b723f2b3e7d1dca0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Milica Ristić, Milica Mitrović
Publikováno v:
Facta Universitatis. Series, Teaching, Learning and Teacher Education, Vol 1, Iss 2, Pp 173-183 (2018)
This paper represents an attempt to answer some questions that concern pathological narcissism in childhood. Specifically, which are some of the possible causes of pathological narcissism, where are the limits of normal and pathological narcissism, w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/956d7d0b19b849679800e0125abec551
Nunes, C., Oliveira, T., Castelli, M., & Cruz-Jesus, F. (2023). Determinants of academic achievement: how parents and teachers influence high school students’ performance. Heliyon, 9(2), 1-16. [e13335]. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e13335
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::038f0f6c77472cf54a744d5966ac86a9
https://hdl.handle.net/10362/148806
https://hdl.handle.net/10362/148806
Autor:
Lin, Dunlai1, Gao, Miao2
Publikováno v:
Language Testing. Jan2020, Vol. 37 Issue 1, p159-162. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.