Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"teacher interviews"'
Publikováno v:
Education in the North, Vol 28, Iss 3, Pp 63-84 (2021)
The aim of this article is to explore a teacher perspective on issues of equity for pupils in online teaching during lockdown in the first period of the COVID-19 pandemic. Using the concepts of horizontal and vertical equity and equal educational o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/882a4a946cb0456eb4b8427989f75c64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radišić, Jelena, Baucal, Aleksandar
Publikováno v:
Psihološka istraživanja / Psychological Research. 19(2):165-183
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=548977
Publikováno v:
Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht; 24. Jahrgang Nummer 2 (Oktober 2019)
In diesem Artikel werden Ergebnisse von Interviews mit insgesamt zwanzig Fremdsprachenlehrpersonen aus der Deutschschweiz präsentiert, die an einer Studie zur Erforschung der Mehrsprachigkeitsdidaktik im schulischen Fremdsprachenunterricht teilgenom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8848754dfa7d87e6f33dd9cdfe0b083d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Materialist Explorations into Language Education ISBN: 9783031138461
This chapter explores how the entangled relationship between the material and social in teachers’ perceptions of change can be empirically investigated. More specifically, the chapter adopts a DeleuzoGuattarian rhizoanalytic assemblage approach and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6bb9f3fb06e75fca8c301f219711fdf9
https://doi.org/10.1007/978-3-031-13847-8_8
https://doi.org/10.1007/978-3-031-13847-8_8
Publikováno v:
McDougal, E, Tai, C, Stewart, T M, Booth, J N & Rhodes, S M 2022, ' Understanding and supporting Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) in the primary school classroom : Perspectives of children with ADHD and their teachers ', Journal of Autism and Developmental Disorders . https://doi.org/10.1007/s10803-022-05639-3
Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) are more at risk for academic underachievement compared to their typically developing peers. Understanding their greatest strengths and challenges at school, and how these can be supported
Autor:
Schurz, Alexandra
This is a file including the transcription of the teacher interviews conducted for the dissertation "From classroom to home: Automatized-implicit and explicit knowledge among young EFL learners and the impact of instruction and extramural English".
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1726::c16bb8297688887b64fdb41eb1bb11b3
https://phaidra.univie.ac.at/o:1440153
https://phaidra.univie.ac.at/o:1440153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.