Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"teacher interns"'
Autor:
Suthida Chamrat, Pongsathorn Suyamoon
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 14, Iss 4, Pp 990-1010 (2024)
The objective of this research was to examine the impact of STEM activity based on Diy, Tinker and Maker frameworks on developing teacher interns' competency in science instructional design and implementations. These activities involve the integratio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/178d2a9af04d44e98b3f4fa5c9c4c8c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2011 Apr 01. 38(2), 61-76.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23479693
Publikováno v:
Journal of Elementary Science Education, 2006 Oct 01. 18(2), 13-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43155785
Publikováno v:
The Clearing House, 2005 Mar 01. 78(4), 146-150.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30185899
Autor:
Shu-Chin Su, Angeline M. Pogoy
Publikováno v:
Recoletos Multidisciplinary Research Journal, Vol 2, Iss 2 (2014)
This study aims to compare the classroom practices of teacher interns in terms of lesson planning, classroom management and assessment during the teaching of English in the primary schools in the countries of Taiwan and Philippines. Document analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55b2ca34ec8d4563bde46ef15e8d0687
Autor:
Greenberg, Claire, Dyson, Myrna, Creech, Tricia, Higgins, Karen, Riley, Paul, Pillsbury, Loghen, Webb, Laurye M., Bell, Jerry A.
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School, 1995 Sep 01. 1(6), 434-486.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41181464
Autor:
Elashoff, Janet D.
Publikováno v:
International Statistical Review / Revue Internationale de Statistique, 1973 Aug 01. 41(2), 228-234.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1402838
Autor:
Altman, Howard B., Ramirez, Arnulfo G.
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 1971 May 01. 55(5), 276-280.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/323395
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.