Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"teacher implementation"'
Autor:
Kit Ling Lau
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Research on self-regulated learning (SRL) instruction typically treats students as a homogeneous group, without considering the possible effects of students’ prior level of SRL competence on the implementation and effectiveness of SRL instruction.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a32e3fe8b3824e88a8574ad45c7e93ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Astiningtyas
Publikováno v:
Primary: Jurnal Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Vol 7, Iss 1, Pp 60-67 (2018)
This study aims to implement the readiness of teachers in integrative thematic teaching facing the 2013 curriculum. The background of the importance of the readiness of elementary school teachers in facing the 2013 curriculum is by implementing integ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4921bfcf8d89402aa0dc0646a29162cd
Publikováno v:
Journal of Pre-College Engineering Education Research (J-PEER)
This study aimed to develop a K-12 classroom observation protocol to assess K-12 teachers’ implementation of science, technology, engineering, and mathematics (STEM) integration. The intended purpose of the observation protocol is for researchers t
The curriculum is a collection; content, goals, and methods used by teachers to achieve educational goals in schools. This study aims to determine the performance of teachers and the obstacles faced by Darussalam Islamic Elementary School teachers in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::46e3f862d6eea85501640e66ccac3cd0
Publikováno v:
Journal of Autism and Developmental Disorders
The purpose of this study was to test the efficacy of a comprehensive program model originally developed by the National Professional Development Center on Autism Spectrum Disorder (NPDC). Sixty elementary schools with 486 participants were randomly
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lovell, Nicole
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations
Typical teacher professional development for Tier 1 behavior support often involves a “sit and get” training approach. Here, teachers are provided with a brief presentation that outlines the strategy to be implemented then dismissed from the trai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::46da39a6de940905c45ac979402afe28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.