Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"teacher emotional support"'
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background One noteworthy concern within the realm of education is the level of engagement demonstrated by students. Among the factor that can have a crucial role in this domain is teacher support, especially emotional support which has an i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7953f3784434a78a537264f9c0d634d
Autor:
Lobo Joseph
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 98, Iss 1, Pp 57-66 (2023)
A large number of published papers have investigated the relationship between perceived teacher emotional support and students’ engagement in school across a variety of subject areas at the primary and secondary levels. However, very few or none of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d33a013fa3744e59f2bd923d503d48a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shiva Azizpour, Javad Gholami
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 10, Iss 2, Pp 321-345 (2022)
Research has demonstrated that many factors underlie foreign language classroom anxiety. This correlational study is an attempt to investigate the relationship between foreign language classroom anxiety (FLCA), positive orientation, and perceived tea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d90378c64b34c0b9eec27998bc7bc87
Autor:
Li Wang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The online creativity generation research is a new field of creativity research. However, very little is known about the specific psychological processes of online idea generation. Against this background, this study explored the correlation between
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74205ce797154e458ef52f49f5e11da2
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This study seeks to explore the impact of learning burnout on university students’ English learning effect in the online environment. Through a large sample questionnaire survey, the study uses structural equation modelling to measure the interacti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62f3cad77cd442218e7836c9240245ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
In recent years, deep learning as the requirement of higher education for students has attracted the attention of many scholars, and previous studies focused on defining deep learning as the deep processing of knowledge of the brain, however, in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a3a267749c748749f005ed8378a0842