Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"teacher educatio"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bedkowski, Leszek
Publikováno v:
Pedagogika. Studia i Rozprawy / Pedagogics. 1(25):143-157
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=495644
Publikováno v:
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
instname
This research parts from the current problem of having a low percentage of Ecuadorian English teachers that have managed to achieve a B2 certificate in the English language. The main objective is to describe the learning trajectories of the English l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::68d6e8abbb4f14e0e0fdbaccc2957c9e
https://reunir.unir.net/handle/123456789/12212
https://reunir.unir.net/handle/123456789/12212
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
O Estágio Supervisionado é um componente curricular obrigatório, no qual o aluno-professor realiza a prática pedagógica em escolas regulares de educação básica em sua área profissional, sob a responsabilidade de um professor já licenciado.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f31aca159c39b312949d358a7949229e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mariano, André Luiz Sena
Publikováno v:
Acta Scientiarum. Education; Vol 41 (2019): Publicação Contínua; e36839
Acta Scientiarum. Education; v. 41 (2019): Publicação Contínua; e36839
Acta Scientiarum. Education
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
Acta Scientiarum. Education; v. 41 (2019): Publicação Contínua; e36839
Acta Scientiarum. Education
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
This text, in the attempt of bringing contributions for the understanding of the course of Pedagogy, leans over on the history of the course offered byUniversityofSciencesand Letters of UNESP of Araraquara, focusing their structures curriculares. For
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2e31576dd382b20225caa8ca06a0c212
https://periodicos.uem.br/ojs/index.php/ActaSciEduc/article/view/36839
https://periodicos.uem.br/ojs/index.php/ActaSciEduc/article/view/36839
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
María Elena Molina, Manuela Cartolari
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Red U, Vol 13, Iss 3, Pp 235-264 (2015)
instname
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Red U, Vol 13, Iss 3, Pp 235-264 (2015)
[ES] Leer y escribir para aprender contenidos disciplinares implica poder apropiarse, paulatinamente, de supuestos epistemológicos que se actualizan en las particulares formas de pensar y hacer con el discurso escrito en determinada área del conoci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fe449b84c46519b28978b1445c384a35
Autor:
Laine, Tuula
Opettajankoulutus on se prosessi, jossa ammatilliset tiedot ja taidot omaksutaan. Tämän tutkimuksen kohteena on Tampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen Hämeenlinnan toimipaikassa tapahtuva luokanopettajakoulutus ja sen opiskelijat. Tutkimu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::9af829fc17700d2076a6db378e237aa7
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/67394
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/67394
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.