Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"teacher concern"'
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 15, Iss 32, Pp 126-143 (2023)
The current qualitative study examined the role of teacher concern in Iranian institute English as a Foreign Language (EFL) students’ motivation and anxiety. The study involved 24 participants who participated in a focus group interview to express
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da9e5e8bfc844abc864f3bcd3375f550
Pedagogical concerns of physical therapist professors and their perceptions of the COVID-19 pandemic
Publikováno v:
Fisioterapia e Pesquisa, Vol 30 (2023)
ABSTRACT In health professions education, professors usually face some difficulties and concerns. The COVID-19 pandemic has further amplified these challenges, leading to changes in teaching methods and new concerns. This study aimed to identify unde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c56c95eb750542ef972bed0354b66c8f
Publikováno v:
International Journal of Society, Culture and Language, Vol 10, Iss 2 (Themed Issue on the Socio-Psychology of Language), Pp 35-49 (2022)
Drawing on the concepts of apathy, sympathy, and empathy and their correspondence with emotioncy, this paper aimed to present the concept of metapathy, as the next and highest level of concern about others. It also sought to investigate if teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f4bb4dbf0e94199b3dc90305ff649dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ŞENOL EBREN, Zülal
Publikováno v:
Issue: 27 241-258
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Teaching Turkish as a foreign language is an area of great importance and interest in terms of contributing to the development of international political, social and economic relations by interacting with other nations and cultures through individual
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::840d5f6778cf92ccef8cfa74deaec374
https://dergipark.org.tr/tr/pub/rumelide/issue/69505/1105571
https://dergipark.org.tr/tr/pub/rumelide/issue/69505/1105571
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zecca, Luisa
Publikováno v:
Je-LKS : Journal of e-Learning and Knowledge Society, Vol 17, Iss 3 (2021)
The outbreak of novel coronavirus infection that originated in 2020 resulted in the immediate closure of all Italian school services for several months. Children who attend ECEC (Early Childhood Education and Care) services have particularly suffered
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0b69883cff308071796f6b58468cb818
http://hdl.handle.net/10281/346889
http://hdl.handle.net/10281/346889
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.