Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"teacher certification/licensure"'
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 24, Iss 0 (2016)
Summative performance assessments in teacher education, such as the Performance Assessment for California Teachers (PACT) and the edTPA, have been heralded through polices intended to enhance the quality of the teaching profession and raise its statu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a92b026c493544cbaab108fad5d5b0ca
Autor:
Kevin W. Meuwissen, Jeffrey M. Choppin
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 23, Iss 0 (2015)
The edTPA is a teaching performance assessment (TPA) that the states of New York and Washington implemented as a licensure requirement in 2013. While TPAs are not new modes of assessment, New York and Washington are the first states to use the edTPA
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c5ba67ff3ea4eadaf39aa52d24455e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 24, Iss 0 (2016)
Summative performance assessments in teacher education, such as the Performance Assessment for California Teachers (PACT) and the edTPA, have been heralded through polices intended to enhance the quality of the teaching profession and raise its statu
Autor:
Jeffrey Choppin, Kevin W. Meuwissen
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 23, Iss 0 (2015)
The edTPA is a teaching performance assessment (TPA) that the states of New York and Washington implemented as a licensure requirement in 2013. While TPAs are not new modes of assessment, New York and Washington are the first states to use the edTPA
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.