Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"teacher buoyancy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Professional Capital and Community, 2023, Vol. 8, Issue 1, pp. 30-46.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPCC-05-2022-0029
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Professional Capital and Community, 2020, Vol. 6, Issue 3, pp. 281-297.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPCC-02-2020-0011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 20; Issue 1; Pages: 613
Due to the COVID-19 pandemic, online teaching became a significant method at different levels of education across the globe. The transition from traditional offline to online educational environments brought new challenges for language teachers. Buoy
Autor:
Aloka, Peter JO
Publikováno v:
Journal of Educational Studies; 2023 Special issue, p312-326, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.