Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"teacher awareness"'
Autor:
Ahmet Güneyli, Nazım Serkan Burgul, Sonay Dericioğlu, Nazan Cenkova, Sinem Becan, Şeyma Elif Şimşek, Hüseyin Güneralp
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 14, Iss 8, Pp 2358-2376 (2024)
This study investigates the level of awareness among teachers regarding the use of artificial intelligence (AI) in education, focusing on whether this awareness varies according to socio-demographic characteristics, access to technology, and specific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e0933c646c743b1873bc173e4379228
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 251, Iss , Pp 104605- (2024)
This study aims to evaluate the role of AI as an educational tool from an ethical and pedagogical perspective as it delves into the perceptions of the teaching community whose resistance to technology integration into conventionally managed classroom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c63fde3f1d2e4d47bcab8ec4ba2cce71
Autor:
Servat Shirkhani, Samaneh Omidi
Publikováno v:
Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 11, Iss 3, Pp 79-100 (2024)
Written corrective feedback has been extensively investigated with regard to its effectiveness, comparison of its different types, and perceptions about its effectiveness. However, few studies have addressed the types of errors receiving Corrective F
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0dc27a546b904a4ea4b0526c61a90ad1
Autor:
Waqar Ahmad, Aziz Ullah Khan
Publikováno v:
University of Chitral Journal of Linguistics and Literature, Vol 8, Iss I, Pp 94-102 (2024)
English, the global language of communication, entertainment, education, and career opportunities, has tremendous demand in countries such as Pakistan. However, despite being educated in and through English, many people lack adequate proficiency to c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b406313cd3ab4f5a8b425820e29f7a06
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 25, Iss 2, Pp 65-79 (2023)
This exploratory qualitative study reports gaps in the preservice teacher education and professional development of 15 English language teachers in a Colombian public university regarding their teaching knowledge and practice. Grounded theory was use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af7b2345464b4dbd979254a22ed84f20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 95, Iss 1, Pp 40-53 (2022)
This study investigates how physical education (PE) teachers make sense of peer bullying, which types of behaviors they associate with peer bullying, their opinions about these behaviors, and methods for preventing bullying. The study group consisted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f178beb189f74dbb821e57d30bc20d7c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.