Zobrazeno 1 - 10
of 293
pro vyhledávání: '"teacher–student interactions"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionStudies pinpoint the importance of exploring factors in the classroom environment that might foster students’ SRL-skills in various domains. This study explored specific teacher and classroom factors, including self-efficacy for SRL-ski
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea9f22e0aea34ea9bec426a19c855b7b
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 9 (2024)
Guided by the model of faculty readiness for online teaching (FROT), the goal of the current study was to investigate the influence of instructors' knowledge (e.g., online teaching preparation), confidence (e.g., computer-mediated communication appre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7e40a812ff1406caa069b05a827dbd2
Autor:
Robert C. Pianta, Tara Hofkens
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
In this paper we argue that the quality of early education programs or classrooms can be defined in terms of features of teachers’ interactions with students observed using the Classroom Assessment Scoring System, or CLASS. We present evidence sugg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79eed3950c324996979f8096e40838d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشنامه متین, Vol 24, Iss 94, Pp 129-153 (2022)
The objective of the present study is to explain the inference of educationalconnotations of Imam Khomeini’s semiotic approach to the universe. Thesemiotic approach to the universe from the Islamic point of view is based on theassumption that all p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29ee2831e5d24a86b15756cc8db9328e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 8, p 690 (2023)
The theory of cultural capital has long been applied to explain academic achievement. This qualitative study investigated first-year students in higher vocational colleges and, taking this low cultural capital group as an example, explored how cultur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19925c84ab2e4ec8b4e554c5c91c0eff
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 6, Iss 2, Pp 25-41 (2020)
This protocol article presents the project “DigiHand: The emergence of handwriting skills in digital classrooms.”1 The project is a longitudinal natural experiment investigating how the use of different writing tools influences students’ handwr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab93ef880680478ebf9216beff32d69a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.