Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"teacher's guidance"'
Autor:
Nicoleta Florina MINCǍ
Publikováno v:
Studii si Cercetari Filologice: Seria Limbi Straine Aplicate, Iss 21, Pp 158-162 (2022)
The purpose of our paper is to highlight that extensive and cohesive reading has an important role to play in EFL learning. Extensive reading broadens and increases the students’ vocabulary exposing them to various registers of the target language.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9e929dc11d542cf9f338ebc087af5e7
Autor:
Minca Florina Nicoleta
The purpose of our paper is to highlight that extensive and cohesive reading has an important role to play in EFL learning. Extensive reading broadens and increases the students’ vocabulary exposing them to various registers of the target language.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::05d4ca1b4ee147211c5e2bf96730c7bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mrs. Kadambari H Manjrekar
Reading helps to gain the knowledge, build analytical thinking and improve the capabilities of an individual. The present study is an attempt to know the reading habits of Undergraduate students (of B.N. Bandodkar College of Science, Thane, and Auton
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3288a4c34b151fdbd1557a242b5279e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moreno Veloza, Fredy Rolando
Publikováno v:
Repositorio UN
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
La ejecución de salidas de campo ha tenido una serie de inconvenientes en su ejecución y eficacia que han limitado el empleo de estas prácticas como herramientas didácticas en la enseñanza de las ciencias. Por otra parte, la perspectiva limnoló
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::892a8cb9973c9c0f597ab11919319b83
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/75102
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/75102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.