Zobrazeno 1 - 10
of 1 300
pro vyhledávání: '"teacher's autonomy"'
Autor:
Ng, Betsy, Hong Liu Wu
Publikováno v:
International Journal of Instruction; Oct2024, Vol. 17 Issue 4, p99-116, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Widana, I. Wayan, Sumandya, I. Wayan, Citrawan, I. Wayan, Widana, I. Nengah Suka, Ibarra, Florante P., Quicho, Rosario F., Delos Santos, Ma. Ruby Hiyasmin M., Velasquez-Fajanela, Jennifer V., Mukminin, Amirul
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2023, Vol. 23 Issue 10, p152-167, 16p
Autor:
Agne Brandisauskiene, Loreta Buksnyte-Marmiene, Jurate Cesnaviciene, Gabija Jarasiunaite-Fedosejeva
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 13 (2023)
This study aimed to investigate the role of teacher support and equity in the relationship between teacher’s autonomy-promoting behavior and students’ learning strategies. The approach examines the direct relationship between teacher’s autonomy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00ff3b8c96e541a5a4dee62a8e6fcf96
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 10, p 1690 (2023)
The purpose of this study was to analyse the effect of emotional intelligence between the perception of autonomy support from physical education teachers and self-esteem (positive and negative) in secondary-school physical education students. The stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be41fa10ad364c8b948fd04332446a93
Autor:
Margaret Ekatushabe, Diana Kwarikunda, Charles M. Muwonge, Joseph Ssenyonga, Ulrich Schiefele
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-15 (2021)
Abstract Background Boredom during learning activities has the potential of impeding attention, motivation, learning and eventually achievement. Yet, research focusing on its possible antecedents seems to have received less attention especially withi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e49359c0a5ad43db8c7797c2a0dc32be
Autor:
Gardner-McTaggart, Alex1
Publikováno v:
Education Journal Review. 2021, Vol. 27 Issue 2, p14-19. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.