Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"teachability"'
Autor:
Muhammet Furkan Alpat, Emrah Görgülü
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 16, Iss 3 (2024)
The study sought to ascertain if critical thinking instruction delivered via the Flipped Classroom may improve students’ EFL writing skills. In addition to determining if the present instructional model influences students’ views of critical thin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9649cb2f94a448beb228546821c0ee77
Publikováno v:
Journal of English Language Pedagogy and Practice, Vol 14, Iss 28, Pp 135-156 (2021)
The current study examined the Iranian EFL teachers’ and students’ perceptions about Communication Strategies Teachability. The study was conducted with 20 teachers and 110 students from universities and private language Institutes in Tabriz, Ira
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8c4486d99e84a548a212e9f90c9a3c6
Autor:
Forsyth, Helen Victoria
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 11, Iss 2, Pp - (2022)
Existing research indicates a qualitative difference between Second Language Learning and Third Language Acquisition, and certain psycholinguistic and developmental aspects of multilingual learners merit investigation. The present article examines st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c70dd23bc9fa48c6bc0b43f5f2dddaa6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rowe, Christopher, author
Publikováno v:
Early Greek Ethics, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198758679.003.0028
Autor:
Sandra Kelly Yepes Gomez
Publikováno v:
Dictamen Libre, Iss 27 (2020)
This article comes from the research entitled: Educability mediated by the PARCE model as a social-emotional strategy in the classrooms of local public educational institutions. Its main objective was this: to identify the impact of teachabilityand e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcf4002637fd439798c3911052e00f10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.