Zobrazeno 1 - 10
of 12 473
pro vyhledávání: '"teachability"'
Autor:
Paul Fairfield
Deep disagreements exist regarding what thinking and critical thinking are and to what extent they are teachable. Thinking is learned in some measure by all, but not everything that is learnable is also teachable in an institutional setting. In quest
Teachability and Learnability across Languages addresses key issues in second, foreign and heritage language acquisition, as well as in language teaching. Focusing on a Processability Theory perspective, it brings together empirical studies of langua
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pérez-Ortega, Isabel1 (AUTHOR) portegami@unican.es, González-Fuente, Iñigo1 (AUTHOR) inigo.gonzalez@unican.es
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Apr2024, Vol. 13 Issue 4, p225. 11p.
Autor:
Soumia HADJAB
Publikováno v:
Akofena, Vol 03, Iss 013 (2024)
Abstract: Attaining proficiency in a foreign language entails more than just learning a subject for academic grounds; it is more convenient to centralise on acquiring a communication contrivance. And as culture permeates most contexts, communication
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/974d7f107fa04dae900e5606238bf623
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.