Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"task-based language teaching (tblt)"'
Publikováno v:
Australian Journal of Applied Linguistics, Vol 7, Iss 2 (2024)
In the contemporary era of globalization, learning a second language has become a pivotal means to broaden individual perspectives and enhance competitiveness. English, as the lingua franca of international communication, assumes particular importanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/522456a845084352a18be887bddc534e
Autor:
Li, Zhupeng
Publikováno v:
Journal of Foreign Language Education and Technology. 8(1):1-10
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1135795
Improving the reading proficiency of mature students through a task-based language teaching approach
Publikováno v:
Reading & Writing, Vol 14, Iss 1, Pp e1-e12 (2023)
Background: Mature age admission at universities is increasing rapidly all over the world and Ghanaian universities, both private and public, are no exception. The language proficiency of the admitted mature students, especially in reading, is often
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf0b2582b2434531a0ed213510d3ad8c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joan C. Mora, Ingrid Mora-Plaza
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 10, p 1042 (2023)
Input and context-related factors identified by research as key success variables in L2 pronunciation development in immersion contexts play a very modest role in instructed foreign language (FL) learning environments. Scarce L2 exposure and use and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce3c8ab9637a4e648af7e304ecd08cfa
Autor:
Parima Fasih
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The present critical literature review explored the previous research articles to find out the washback effect of task-based assessment (TBA) of vocabulary on EFL learners. While the diversity of teaching and testing methods within today’s EFL clas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9aeee0be9fe24d3da3b6efcd7fa9df62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.