Zobrazeno 1 - 10
of 3 490
pro vyhledávání: '"task-based instruction"'
Autor:
TABOUCHE, Imene1 tabouche.imene@univ-guelma.dz, CHELLI, Saliha2 saliha.chelli@univ-biskra.dz
Publikováno v:
Afak of Science Journal / Āfāq li-l-ՙulūm. 2024, Vol. 9 Issue 4, p351-367. 17p.
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-26 (2023)
Abstract Task-based instruction (TBI) is a pedagogical approach that centers on engaging learners in meaningful and communicative tasks to promote language acquisition, active participation, and practical language use. The primary objective of this i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18f55da3bbd845c0a216b2a69ee8d9ac
Autor:
Page, Merve Halici, Mede, Enisa
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2018 Jan 01. 111(3), 371-381.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26505716
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moussaoui, Samira1 s.moussaoui@squ.edu.om
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Studies / Magallat Al-Dirasat Al-Tarbawiyyat Wa-Al-Bafsiyyat. 2024, Vol. 18 Issue 1, p96-116. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business, Communication and Technology, Vol 2, Iss 1, Pp 26-39 (2023)
This quasi-experimental study scrutinized the impact of technology-mediated TBLT in an online collaborative and individual EFL learning environment on the development of request production of 20 male and female B.A. students of TEFL. The participants
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdd8d9d6da6c468b85f5c039ca45d55a