Zobrazeno 1 - 10
of 1 014
pro vyhledávání: '"task engagement"'
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 11, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract The rapid development of generative artificial intelligence (GenAI) technologies has sparked widespread discussions about their potential applications in higher education. However, little is known about how students from various disciplines
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5074df534b1342c29010a1711788f786
Autor:
Tzu-Hua Chen
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 13, Iss 3, Pp 627-661 (2023)
Despite evidence on the interaction between cognitive individual differences (IDs) and task complexity, our knowledge of how affective IDs, such as foreign language enjoyment (FLE), interact with task complexity and other factors is limited. Since ta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8f233a87d184593bc2653ee65fb5b3c
Autor:
Andrew J. Barnes
Publikováno v:
Technology in Language Teaching & Learning, Vol 5, Iss 2 (2023)
This study examines a common pedagogical approach whereby students view teacher feedback outside of class time. Facilitated through Moodle, it aimed to investigate not only the effect of written corrective feedback (WCF) on learning outcomes, but imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a88bb907590442fa388f046e53d5da9
Autor:
Ahmad Adeel, Samad Sarminah, Li Jie, Daisy Mui Hung Kee, Yahya Qasim Daghriri, Rsha Ali Alghafes
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 10, Pp e19398- (2023)
The prime objective of this research was to investigate procrastination as a prospectively constructive element of the creative process among employees working at different hierarchical levels in a Chinese organization. Building on self-determination
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de53cec76cc349f6875ce3304db6ab03
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The recent two decades have witnessed a greater interest in L2 writing research to explore how individual learners engage with and participate in peer feedback. However, not much attention has been directed to peer feedback in the collaborative forma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e165009bc57145ccb4750c208621bffe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.