Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"tacitní znalosti"'
Autor:
Vlastimil Švec
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 5 (2014)
Cílem studie je charakterizovat Maňákovo pojetí aktivity a tvořivosti a nastínit, jak se toto pojetí projevuje v jeho pedagogické činnosti. V její první části je charakterizováno Maňákovo pojetí aktivity a tvořivosti. Druhá část
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db028350ce5743bb941d8bd2fa305557
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 5 (2013)
Cílem teoretické studie je vyjasnit pojetí tacitních znalostí (TZ). V první části autoři ukazují, v čem tkví hlavní problém současného diskurzu o tacitních znalostech. Jestliže budeme vnímat znalost jako mentální reprezentaci, ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3752a21c0d16410dbb9e828461ab7081
Autor:
V. Švec
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 22, Iss 3 (2012)
Studie si všímá tacitních znalostí v pedagogické přípravě budoucích učitelů. Tyto znalosti chápe jako – metaforicky řečeno – most mezi teorií a praxí. Charakterizuje pojem tacitní znalosti, který u nás není dosud v pedagogick
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b74cc79b12b54d80afda14aaa9e81b39
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 16, Iss 3 (2006)
Tacitní znalosti jsou považovány za významnou součást profesních kompetencí, za skrytý potenciál subjektu, který se projevuje při řešení sociálních situací. Závažným problémem je, jak proces utváření tacitních znalostí v pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8d15e0d4f5649a89136ad81f3acbb04
Autor:
Šárka Malošíková
Publikováno v:
PhD Research Sympozium 2018, s. 103–110. ISBN 978-80-214-5664-8.
Design-build projekty představují způsob výuky architektonického navrhování, při kterém studenti své návrhy dovádí až k realizaci. Příklady tohoto přístupu najdeme na mnoha školách architektury. Rozsah, forma a cíle projektů se
Autor:
Švec Vlastimil, Nehyba Jan, Svojanovský Petr, Šíp Radim, Pravdová Blanka, Minaříková Eva, Slavík Jan, Šimůnková Barbora, Lawley James
V publikaci jsou shrnuty současné pohledy na (tacitní) znalosti z hlediska filozofického, pedagogického a výzkumného. Je výzvou k porozumění tomuto komplexnímu konceptu. Je v ní prezentován soubor výzkumných studií zkoumajících taci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3253::7ba3ab187b048da5e940c87bbca598e5
https://is.muni.cz/publication/1373955
https://is.muni.cz/publication/1373955
Autor:
Kobrová, Anna
Bachelor's thesis deals in detail with knowledge workers in education with an emphasis on tacit knowledge, their division, sharing and importance. In addition to theoretical analyse of information sources in Czech, English and Swedish language sites
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::6c9a015f8d3f93f63da905efee8623a1
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351248
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351248