Zobrazeno 1 - 10
of 1 422
pro vyhledávání: '"systems-based practice"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olanrewaju Falusi, Lin Chun-Seeley, Desiree de la Torre, Danielle G. Dooley, Melissa Baiyewu, Theiline T. Gborkorquellie, Chaya T. Merrill, Elizabeth Davis, Maranda C. Ward
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 19 (2023)
Introduction Faculty are increasingly expected to teach about the impact of racism on health and to model the principles of health equity. However, they often feel ill-equipped to do so, and there is limited literature on faculty development on these
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c00983fcf8b54105bd9de7a8d6452108
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background Engaging residents in meaningful quality improvement (QI) is difficult. Challenges include competing demands, didactics which lack connection to meaningful work, suboptimal experiential learning, unclear accountability, absence of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be0e609c5ab942379c4497eb2615a256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Patient-Centered Research and Reviews, Vol 8, Iss 3, Pp 261-266 (2021)
The Wayne State University Office of Graduate Medical Education (WSUGME) uses an objective structured clinical examination (OSCE) to assess its programs’ contribution to enhancing residents’ communication skills. In response to revisions in Michi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6fa5ac50fa947fcb9b5f4b2bea5f140
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 18 (2022)
Introduction The Inpatient Prospective Payment System, the framework for categorization of admissions, is based upon physician documentation leading to International Classification of Diseases, Tenth Revision code generation and Medical Severity Diag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34e8836b0b87428fa5e4574688b7c46d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.