Zobrazeno 1 - 10
of 10 273
pro vyhledávání: '"systems-based practice"'
Autor:
Hale, Andrew J1 (AUTHOR) Andrew.Hale@UVMhealth.org, Bartsch, Jason1 (AUTHOR), Stapleton, Renee D1 (AUTHOR), Parsons, Polly E1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 9/20/2023, p1-5. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DeWaters AL; Penn State College of Medicine, Hershey, Pennsylvania, USA., Banerjee S; Kaiser Permanente, Oakland, California, USA., Bruce J; Allegheny Health Network, Pittsburgh, Pennsylvania, USA., Cooney R; Faculty Development, Geisinger Health System, Danville, Pennsylvania, USA., Ellison HB; Geisinger Commonwealth School of Medicine, Scranton, Pennsylvania, USA., Haidet P; Penn State College of Medicine, Hershey, Pennsylvania, USA., Mazotti L; Kaiser Permanente, Oakland, California, USA.; Kaiser Permanente School of Medicine, Pasadena, California, USA., Reilly JB; Allegheny Health Network, Pittsburgh, Pennsylvania, USA.; Drexel University College of Medicine, Philadelphia, Pennsylvania, USA., Gonzalo JD; Virginia Tech Carilion School of Medicine, Roanoke, Virginia, USA.
Publikováno v:
The clinical teacher [Clin Teach] 2024 Nov 06, pp. e13840. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 06.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.