Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"systematic learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rozputna, Mariia
Publikováno v:
European Socio-Legal and Humanitarian Studies. I(1):217-223
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1074123
Autor:
Mikhail A. Prikhodovsky
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 11, Pp 146-148 (2022)
We consider a set of specific incentives to encourage regular, systematic learning by students an educational material during the semester. Among them are the following: more liberal, friendly atmosphere, possibility of pre-term examination, taking i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c6a661ed3814906b172d27a3d0222e2
Autor:
Bentkowska, Katarzyna
Publikováno v:
e-mentor. 82(5):36-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=841291
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Статья посвящена проблемам преподавания русских глаголов движения в персидской аудитории. Было выявлено, что на выбор и употребление г
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d92fd9a04ed8e01032ad6453af21337b
Autor:
Alparslan Acikgence
Publikováno v:
Tsaqafah, Vol 8, Iss 1, Pp 161-182 (2012)
This paper elaborates the model for the curriculum development of science and humanities for Islamic university. The model is based on the theory of worldview, the process of which begins from learning life structure, world structure and extends to t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7a43b4f0a7542578ff9c5614290b0e9
Publikováno v:
埼玉大学紀要. 教育学部 = Journal of Saitama University. Faculty of Education. 68(1):165-174
In elementary school science, cultivation activities using plants are carried out today. However, few initiatives aim at nurturing the applied ability to purposefully grow plants. Furthermore, technology education in junior high school does not devot
Publikováno v:
日本体育大学大学院教育学研究科紀要. 1(1-2):35-49
社会科の学習指導は,学習を主体化させることと科学の内容知を教授することの相克として揺れ動いてきた。その歴史的経緯と理論的背景を次の視点から概括した。第一に,教授学習過