Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"system thinking skills"'
Publikováno v:
Momentum: Physics Education Journal, Vol 7, Iss 1, Pp 164-177 (2023)
This study aims to describe a learning program using the ExPRession model which is valid in stimulating students' systems thinking and numeracy skills on the topic of light interference. The design of this research is Design and Development Research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fed50fc605846dabdc235a465a43ac4
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 9, Iss 1 (2023)
High school students need to be introduced to and trained in system thinking skills as one of the implementations of Education for Sustainable Development (ESD). This study aimed to develop high school students' systems thinking skills through ESD-la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f5abf6bdaa84ebe92d2e2f199adc0b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDUSAINS, Vol 12, Iss 2, Pp 283-296 (2020)
THE STREAM APPROACH (SCIENCE-TECHNOLOGY-RELIGION-ENGINEERING-ARTS-MATHEMATICS) PROVIDES STUDENTS 'THINKING HABITS Abstract This research develops an Applied Biology learning program using a science-technology-religion-engineering-arts-mathematics (ST
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78ff6f7a29314cc5bff0c1e8ded8127e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDUSAINS, Vol 12, Iss 2, Pp 283-296 (2020)
THE STREAM APPROACH (SCIENCE-TECHNOLOGY-RELIGION-ENGINEERING-ARTS-MATHEMATICS) PROVIDES STUDENTS 'THINKING HABITSAbstractThis research develops an Applied Biology learning program using a science-technology-religion-engineering-arts-mathematics (STRE
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.