Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"synchronization of information"'
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 17, p 9989 (2023)
Alternative methods of presenting the information contained in mathematical images, which are adapted to the needs of blind people, are significant challenges in modern education. This article presents an alternative multimodal method that substitute
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35dc69aa1e144943b51a242780739e34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DAVID P. FELDMAN, JAMES P. CRUTCHFIELD
Publikováno v:
Advances in Complex Systems, vol 7, iss 3-4
Feldman, DP; & Crutchfield, JP. (2017). Synchronizing to Periodicity: The Transient Information and Synchronization Time of Periodic Sequences. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/57b2f6c7
Advances in Complex Systems, vol 7, iss 03n04
Feldman, DP; & Crutchfield, JP. (2017). Synchronizing to Periodicity: The Transient Information and Synchronization Time of Periodic Sequences. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/57b2f6c7
Advances in Complex Systems, vol 7, iss 03n04
We analyze how difficult it is to synchronize to a periodic sequence whose structure is known, when an observer is initially unaware of the sequence's phase. We examine the transient information T, a recently introduced information-theoretic quantity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::592ca595bbf400819d1070000411f1ab
http://arxiv.org/abs/nlin/0208040
http://arxiv.org/abs/nlin/0208040
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.