Zobrazeno 1 - 10
of 888
pro vyhledávání: '"symbolic effectiveness"'
Autor:
SANDOVAL MESA, JAIME ALBERTO1,2 jaime.sandoval@unimilitar.edu.co
Publikováno v:
Revista de Derecho. ene-jun2024, Issue 61, Preceding p202-217. 18p.
Autor:
Testa, Alessandro
Publikováno v:
Folklore, 2017 Mar 01. 128(1), 16-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26445811
Publikováno v:
Repositorio UN
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
ilustraciones, mapas The Decree-law 902 of 2017, does not represent a definitive solution for the lack of equitable distribution of land, in regards of what is established in the section 1.1 of the final agreement to end the armed conflict and build
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::49e387c973ac62d3c14f3e7fcd048e3b
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/81930
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/81930
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sagi-Vela González, Ana
Publikováno v:
Other Modernities / Altre Modernita / Otras Modernidades / Autres Modernités; 2024, Issue 31, p425-439, 15p
Autor:
Alessandro Testa
Publikováno v:
Folklore. 128:16-36
This article examines European festive culture through the lens of two ethnographic case studies of carnivals, conducted in Italy and the Czech Republic, respectively. The article considers the gen...
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. A. Polonnikov
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 31, Iss 4, Pp 79-91 (2022)
The paper follows into the critical pedagogy tradition. It analyzes discourses of renewing the sense of teaching liberal disciplines, philosophical ones in the first place, in higher school, with factors of lowering their status identified in it. Amo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2725fe8933924c438792971b392ed24b