Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"symbolic creativity"'
Autor:
Żuchowska-Zimnal, Gabriela
Publikováno v:
Societas/Communitas. (25 (1)):91-118
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=698192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Issues in Cultural Studies; No. 39 (2022); 63-77
Вопросы культурологии; № 39 (2022); 63-77
Питання культурології; № 39 (2022); 63-77
Вопросы культурологии; № 39 (2022); 63-77
Питання культурології; № 39 (2022); 63-77
The purpose of the article is to carry out a comparative analysis of methodological approaches to the concepts of “cultural and creative industries”. The implementation of cultural and creative industries in the policy of many countries and the u
Autor:
Petrova Iryna
The purpose of the article is to carry out a comparative analysis of methodological approaches to the concepts of “cultural and creative industries”. The implementation of cultural and creative industries in the policy of many countries and the u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::40e921d58c12352f3778831d82359fdd
https://zenodo.org/record/7155660
https://zenodo.org/record/7155660
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
George Reilly
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 7, Iss 1, p 10 (2017)
School today is caught in the dilemma of being expected to educate young people so that they can be integrated into modern industrial society. Because of structural injustices in society, not all students have equal chances in this integration proces
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e14b89fc9fa74710be0c8968f0a139e6
Autor:
Nilüfer Talu
Publikováno v:
International Journal of Play. 7:81-96
Play is an essential activity for children’s development. Children play with daily life objects as well as toys. Daily life with its various objects and practices provides a real freedom for discovery and self-realization. Children celebrate this v
Autor:
Wallace, Brandon Tyler
With regard to the centrality of symbolic cultural consumption in late capitalism (Jameson, 1991; Mandel, 1978), this thesis broadly details how consumers negotiate meaning and construct identity through engagement with cultural commodities. I examin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9d1b65a58dbd5fbe8d2a12c5be945fa7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James James Lull
Publikováno v:
Comunicar, Vol XVII, Iss 30, Pp 21-26 (2008)
Adaptado a partir del más reciente libro de su autor, «Culture-on-demand: communication in a crisis world», y continuando con la visión que el autor tiene de la participación activa de los espectadores en todas las formas de comunicación humana