Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"symbolic benefits"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 55, Issue 13, pp. 148-176.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2020-0050
Autor:
Jérôme Cihuelo
Publikováno v:
Temporalités, Vol 31 (2021)
The dissemination of design methods borrowed from the world of design, in the image of design thinking, restores a renewed form of mobilization of executives. The mobilisation sought results in the apprehension of innovation in the form of a manageri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2e83734ab734d9da3371a4389962b6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shalev, Michael, author, Gal, John, author
Publikováno v:
Warfare and Welfare : Military Conflict and Welfare State Development in Western Countries, 2018, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198779599.003.0014
Background: Globalization and the aggravation of world economic integration make lots of overseas enterprises enter the Chinese market and win the market share by integrating Chinese elements into their brand names, logos, advertisements, and product
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-478069
Autor:
Andreas Müller
Publikováno v:
Raumforschung und Raumordnung, Vol 71, Iss 2 (2013)
The inter-municipal competition of European cities, the alignment tendencies of functional urban features as well as the growing social trend towards individualization and the communication of one’s own identity convey the importance of the city’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e48e786be104833a83ab376d6824fc8
Autor:
Jérôme Cihuelo
Publikováno v:
Temporalités, Vol 31 (2021)
La diffusion de méthodes de conception empruntant à l’univers du design et à l’image du design thinking restitue une forme renouvelée de mobilisation des cadres. La mobilisation recherchée se traduit par l’appréhension de l’innovation s
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.