Zobrazeno 1 - 10
of 466
pro vyhledávání: '"syllable frequency"'
Publikováno v:
Frontiers in Language Sciences, Vol 3 (2024)
IntroductionThe syllable frequency effect refers to that during the lexical decision task, words beginning with high-frequency syllables elicit slower responses than words beginning with low-frequency ones, indicating an inhibitory effect. However, p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89a8c59a91cb4b5ab14b4af138d899d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Ciencias de la Salud, Vol 13, Iss 3, Pp 493-504 (2015)
In bilinguals, specific patterns of stuttering in each one of the languages may be different. This study reports on the case of a bilingual adult who speaks Spanish and English simultaneously and whose dominant language is Spanish. Speech and languag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6495ff403ee14ed09f861ec5be826758
Autor:
Youan Kwon, Yoonhyung Lee
Publikováno v:
The Journal of Linguistics Science. 98:31-50
Autor:
Sandeep Maruthy, Dhanya Mohan
Publikováno v:
Journal of Audiology & Otology
Background and Objectives: The study investigated vowel context effects on the perception of stop consonants in Malayalam. It also probed into the role of vowel context effects in determining the frequency of occurrence of various consonant-vowel (CV
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.