Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"swpbs"'
Autor:
Jannik Nitz, Tobias Hagen, Johanna Krull, Leonie Verbeck, Katrin Eiben, Charlotte Hanisch, Thomas Hennemann
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionThe prevalence of disruptive behavior is increasing worldwide, affecting the learning process and classroom climate, teacher–student relationships, and peer interactions. Disruptive behavior in childhood can have detrimental effects on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8290502677141a5bcecadc37e207b67
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2021, Vol. 26, Issue 4, pp. 212-219.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-02-2021-0003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Sciences and Education Research Review. 6(2):149-164
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=921348
Publikováno v:
Social Sciences and Education Research Review, Vol 6, Iss 2, Pp 149-164 (2019)
A healthy learning environment is most of the time positively correlated with a positive school climate. The present article is aiming to provide an overview on school wide discipline prevention in Romanian educational context and to identify existin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a37db69989ec43b7aa7936faedc47a88
Autor:
Mari-Anne Sørlie
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 2, Iss , Pp 100082- (2021)
Optimal intervention effects require adequate implementation fidelity, and high sustained implementation fidelity is hypothesized a pre-requisite for long-term positive intervention effects. However, implementing interventions with high fidelity seem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fe04b37cce742f9bb36fcabcb7df87f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
近畿大学心理臨床・教育相談センター紀要. 6:13-25
[要旨]学校における児童生徒の問題行動を予防し,適切な行動を教え増やすアプローチとして,学校規模ポジティブ行動支援(School-wide Positive Behavior Support; SWPBS)が注目されている。SWPBS
Autor:
Marisa Carvalho, David Simó-Pinatella
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review. 26:212-219
Purpose School-wide positive behaviour support (SWPBS) is a proactive behavioural support system that fosters behaviour change in individuals in a school setting. This article aims to present a case example of teaching and reinforcing behavioural exp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.