Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"swimming program"'
Publikováno v:
Glasnik Antropološkog Društva Srbije, Vol 2019, Iss 54, Pp 27-34 (2019)
The aim of this study was to determine statistically significant positive effect that regular classes of physical education with the simultaneous additional sport activities have on 11-year old pupils (±6 months). The sample of 100 subjects was divi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c796d343d5f45aaae4b68e20dd6d21b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muskaan Mahamadhanif Mujawar
Background. Cerebral palsy (CP) is one of the most common childhood disorders. Different treatment strategies are used to improve quality of life. Aim. To systematically review the recent articles and investigate the effects of aquatic therapy on mot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::267c0eb0c473944fe59f16b2c91f23b1
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB146303834&prefLang=en_US
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB146303834&prefLang=en_US
Autor:
Jorgić Bojan, Dimitrijević Lidija, Aleksandrović Marko, Okičić Tomislav, Madić Dejan, Radovanović Dragan
Publikováno v:
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija, Vol 11, Iss 1, Pp 51-66 (2012)
The aim of this research was to determine the swimming program effects on the gross motor function, mental adjustment to the aquatic environment and the ability to move in the water and swim in children with cerebral palsy. The sample consisted of se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32daf34a5e5c4c868b80e72db7ec000d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 18, Iss 7441, p 7441 (2021)
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 18
Issue 14
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 18
Issue 14
The aim of this study was to estimate the influence of a 33-week swimming program on aerobic capacity, muscle strength, balance, flexibility, and body composition of adolescents with Down syndrome (DS). Twenty-two adolescents diagnosed with DS were r
Autor:
Janaína Vieira dos Santos Motta, Marina dos Santos de Medeiros, Lorhan Menguer, Luciano Acordi da Silva, Sindianara Mariano
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ciências do Esporte, Volume: 40, Issue: 1, Pages: 94-99, Published: MAR 2018
Revista Brasileira de Ciências do Esporte v.40 n.1 2018
Revista Brasileira de Ciências do Esporte
Colégio Brasileiro de Ciências do Esporte (CBCE)
instacron:CBCE
Revista Brasileira de Ciências do Esporte, Vol 40, Iss 1, Pp 94-99
Revista Brasileira de Ciências do Esporte v.40 n.1 2018
Revista Brasileira de Ciências do Esporte
Colégio Brasileiro de Ciências do Esporte (CBCE)
instacron:CBCE
Revista Brasileira de Ciências do Esporte, Vol 40, Iss 1, Pp 94-99
Resumo Objetivo investigar os efeitos de um programa de natação supervisionado sobre parâmetros bioquímicos, qualidade de vida e capacidade física funcional em cadeirante portador de poliomielite. Metodologia Estudo de caso longitudinal com dois
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silvano Solari, Mirella Zanobini
The study aims to analyze the effectiveness of a swimming program on interpersonal skills, autistic mannerisms, and aquatic abilities in children with autism spectrum disorders (ASD). Research on aquatic therapy showed improvements in motor skills, w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4993d676c6334e103ae9164aae823efd
https://hdl.handle.net/11567/953193
https://hdl.handle.net/11567/953193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.