Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"sustainable profit"'
Publikováno v:
Agricultural Economics (AGRICECON), Vol 69, Iss 6, Pp 255-266 (2023)
Globally, people started gravitating toward organic food as health consciousness rose. From the farm to the consumer's fork, organic food is produced using a comprehensive method. Organic farming has provided farmers and producers with many opportuni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/727cc356112f4bb48e98e31783ab2af8
Autor:
Enkeleda Lulaj
Publikováno v:
Business, Management and Economics Engineering, Vol 21, Iss 1 (2023)
Purpose – This research examines and investigates the importance of sustainable business profit through customers and its impacts on three key business domains: technology-innovation-service (TIS). The main goal was to see what were the interrelati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2996c7065d754997baea07c5b69fac38
Publikováno v:
Administrative Sciences, Vol 13, Iss 3, p 72 (2023)
This study examines the investigation of accounting factors through audited financial statements in businesses by analyzing the qualified staff and investment in technology for sustainable profit. Therefore, the main goal is to analyze whether qualif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7222b5ece5eb491298cfac06efc70b6d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ElAlami, Amira, Zullfiqar, Sehrish
This thesis research concerns women’s social entrepreneurship in Gaza Strip. Itsmain purpose is to provide a better understanding of how women socialentrepreneurs experience social entrepreneurship in Gaza Strip. Also, it digs deepinto their motive
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-114954
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H.R. Ganesha, P.S. Aithal
It is evident that among more than 250 Retail start-ups in India, only a few have created a true retailer image in their employees, investors, competitors, and consumer’s minds. Furthermore, the retailing business model adopted by a majority of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3481b45d855b9486e73a51924dc7367
Autor:
Sinha, Ashish1
Publikováno v:
Journal of Revenue & Pricing Management. Mar2011, Vol. 10 Issue 2, p195-196. 2p.