Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"sustainable fishery management"'
Publikováno v:
Fishes, Vol 9, Iss 9, p 343 (2024)
As the world’s largest producer of fish, China has faced significant challenges in developing its fisheries. Over the past four decades, China has implemented and adjusted multiple regulations and measures to reverse the decline of aquatic resource
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3229b55ffbb4c3aac4d4f5fa5d4455e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kerstin Geitner, Kasper Kristensen, Camille Saurel, Jeppe Olsen, Mette Møller Nielsen, Ciaran McLaverty, Jens Kjerulf Petersen, Pernille Nielsen
Publikováno v:
Nielsen, P, Nielsen, M M, McLaverty, C, Kristensen, K, Geitner, K, Olsen, J, Saurel, C & Petersen, J K 2021, ' Management of bivalve fisheries in marine protected areas ', Marine Policy, vol. 124, 104357 . https://doi.org/10.1016/j.marpol.2020.104357
Marine protected areas are often designated in areas which represent important or historic fishing grounds. Within the European Union, the Natura 2000 (N2000) network of nature protection areas consists of Special Areas of Conservation and Special Pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::760c856e4ec989cb127f625dc325595d
https://orbit.dtu.dk/en/publications/0b03e933-6660-40db-a999-621258efaeae
https://orbit.dtu.dk/en/publications/0b03e933-6660-40db-a999-621258efaeae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ameerbakhsh, Omair
In this PhD thesis, the utilisation of interactive simulation in a higher education e-learning classroom environment was explored and its effectiveness was experimentally evaluated by engaging university students in a classroom setting. Two case stud
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.759413
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.