Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"sustainable discourse"'
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 48, Iss 2 (2023)
The role of questions in student learning is well recognized. However, the controversial issue of who should pose questions that direct inquiry continues: teachers or students? One perspective advocates that teachers generate questions as it assumes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc85d94b0e10443292d35c04699adc85
Autor:
Jansson, Erica, Liljekrans, Rebecka
Studiens syfte är att skapa en annonsserie som bryter mot normen kring överkonsumtion. Detta görs genom en kvalitativ intervjustudie där fokus är att förstå hur företag resonerar kring utformningen av inredningsannonser, som sedan ligger till
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-96329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richter Olsson, Anna, Stark, Ana Lucia
This is a study about the identity work of managers working for sustainable enterprises. Contrary to CSR managers who are constantly managing tensions between achieving social and environmental goals while working at a company whose aim is to maximis
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-208058
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The role of questions in student learning is well recognized. However, the controversial issue of who should pose questions that direct inquiry continues: teachers or students? One perspective advocates that teachers generate questions as it assumes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::81883a6305a649fc921cccf387101537
https://doi.org/10.21432/cjlt27978
https://doi.org/10.21432/cjlt27978