Zobrazeno 1 - 10
of 276
pro vyhledávání: '"surface learning"'
Autor:
Mei Li Khong, Julian Alexander Tanner
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Significant challenges are arising around how to best enable peer communities, broaden educational reach, and innovate in pedagogy. While digital education can address these challenges, digital elements alone do not guarantee effe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7b14df20ce1421bbddcd5368ddf409c
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Students’ approaches to learning are of essence in nursing education. This is because nursing is a profession where classroom learning leads to clinical performance. Although the literature recognizes student’s approaches to l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2777baf771d64ae1b80d8dd881cbb00d
Autor:
Ainur Sadykova, Marzhan Iskakova, Gulnara Ismailova, Albina Ishmukhametova, Anar Sovetova, Kuralay Mukasheva
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The fast-paced and intricate nature of the current society, coupled with the ongoing changes in educational requirements, calls for the cultivation of higher-order thinking skills. To that end, adopting metacognitive strategies could be instrumental.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/845c5bafca42436593142d9f92c502c1
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 16, Pp 3121-3137 (2023)
Melissa Reynell van der Ross, Chantal Olckers, Pieter Schaap Department of Human Resource Management, Faculty of Economic and Management Sciences, University of Pretoria, Pretoria, South AfricaCorrespondence: Melissa Reynell van der Ross, Email reyne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7aecc8f95e8468b89fabff3490898d1
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2024)
IntroductionWith the rapid development of technology and the evolution of educational ideas, the blended learning model has become the new norm in higher education. Therefore, based on Biggs’ learning process theory, this study aims to investigate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/794286115ba943ce878f7a1950c032f2
Publikováno v:
Human Resource Management International Digest, 2023, Vol. 31, Issue 4, pp. 43-46.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HRMID-03-2023-0064
Autor:
Mikk Granström, Eve Kikas
Publikováno v:
Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 11, Iss 2 (2023)
Uuringu eesmärk on teada saada, kuidas õpetajad (N = 659) ja õpilased (N = 4888) hindavad erinevate õpistrateegiate tõhusust. Varasemad väikese valimiga uuringud on näidanud, et õpetajate ja õpilaste teadlikkus tõhusatest ja mittetõhusates
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10b9e6eb99de44289502caceb61d4999
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 8, Iss 1, Pp 201-211 (2022)
The days where students are exposed to face-to-face and classroom teaching methods alone are long gone; educational institutions must adapt to the changing instructional needs of students. It is expected from tertiary institutions to continually pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bbb438bd2f24d35a2912eab2bcb53e6