Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"surface approach to learning"'
Publikováno v:
Cakrawala Pendidikan: Jurnal Ilmiah Pendidikan, Vol 39, Iss 3, Pp 620-632 (2020)
The study attempted to characterize students’ conceptions of learning and approaches to learning and revealing the correlation between the students’ concepts and approaches to learning. The researchers used qualitative content analysis and a desc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/392bcacef1c247c2a8c9bc88cccaccab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Psychological and Educational Research (JPER). XIX(1):34-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=58056
Autor:
Mičínová, Ivana
The aim of the dissertation is to explore approaches to learning in the environment of a seminar paper through descriptive-exploratory analysis of perceptions of university teachers and students. We focus on how teachers plan and implement the proces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::308177e9af91467b8ac27e20a6969454
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506998
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506998
Autor:
Trigwell, Keith, Ashwin, Paul
Publikováno v:
Higher Education, 2006 Mar 01. 51(2), 243-258.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29734976
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dalton-Brits, E., Viljoen, M.
Published Article
The relationship between the big five personality traits, Extraversion, Agreeableness Neuroticism, Conscientiousness and Openness to Experience and deep and surface approaches to learning forms the basis of this article. The fi
The relationship between the big five personality traits, Extraversion, Agreeableness Neuroticism, Conscientiousness and Openness to Experience and deep and surface approaches to learning forms the basis of this article. The fi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11462/565
Publikováno v:
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education. 15
Background: This study investigated the development of engineering students' approaches to learning and views on collaboration in a PBL environment. Material and methods: An explanatory mixed research approach was employed with participants from four
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.