Zobrazeno 1 - 10
of 3 002
pro vyhledávání: '"supportive style"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beck, Alan M.1 alan.beck@wustl.edu, Diehr, Aaron J.1
Publikováno v:
American Journal of Health Studies. 2017, Vol. 32 Issue 4, p201-207. 7p.
Publikováno v:
English Language and Literature Studies. 13:44
Promoting students’ engagement in classrooms is among the most significant challenges faced by teachers in virtual classrooms. Prior research has investigated the effectiveness of using teacher autonomy supportive style (TASS) during in-person clas
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Shuwen1 (AUTHOR), Chiu, Thomas K. F.2 (AUTHOR), Zhao, Li1 (AUTHOR) li.zhao@njnu.edu.cn, He, Wei3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Distance Education. Jul2024, p1-20. 20p. 2 Illustrations.
Autor:
Bat-Hen Shahar, Idit Katz
Publikováno v:
School Psychology International. 36:575-588
Findings from several studies suggest that teachers who embrace an autonomy-supportive style vis-à-vis their students promote student motivation. However, the question of what makes teachers adopt this supportive style remains unanswered. Using Self
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wen Su, Daliang Zhao
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
PurposeCoaches’ behaviors and coaching styles play a critical role in influencing athletes’ psychological experiences and performance. According to the self-determination theory (SDT), coaches’ interpersonal behaviors are commonly categorized a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6387613a344d4082b6b89f882f4fe227
Publikováno v:
Interdisciplinary Description of Complex Systems, Vol 20, Iss 4, Pp 349-374 (2022)
The most significant leadership theory, within the frame of contingency and situational approaches, is the path-goal theory. This theory is an extension of Vroom's expectancy theory and defines four styles of leadership: directive, supportive, partic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02ae7cf35c344b069f8d29be2d0bd039
Autor:
Aaron J Diehr, Alan M. Beck
Publikováno v:
American Journal of Health Studies. 32
This study examined the effects of using motivational education approaches with students in auniversity core-curriculum health course. A purposeful sample of 136 college students was used (N = 136;Mage 19.0, SD = 1.18; female, 54.4%). Measures of phy