Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"supportive learning environments"'
Autor:
Karen Seary, Julie Willans
Publikováno v:
Student Success, Vol 11, Iss 1, Pp 12-21 (2020)
The concept of pastoral care to effectively meet the personal, social and academic needs of students is a complex yet under-researched matter in higher education. Similarly, under-researched and institutionally undervalued is the pivotal role that th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edc81f5093d24ce4bab9cc1e88b8acec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oberg, Dianne1 (AUTHOR) doberg@ualberta.ca
Publikováno v:
Journal of LGBT Youth. Oct-Dec2015, Vol. 12 Issue 4, p462-467. 6p.
Publikováno v:
SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference; Vol 3 (2020): SOCIETY.INTEGRATION.EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference. May 22nd-23rd, 2020, Volume III, SCHOOL PEDAGOGY, PRESCHOOL PEDAGOGY; 302-315
The current research on music teachers’ professional skills of structuring and developing supportive learning environments for implementation of National Curricula is the third in line, based on a pilot project of 2013, a study of 2015. The researc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quasha, Scott1 (AUTHOR) scottquasha@mac.com
Publikováno v:
Journal of Gay & Lesbian Mental Health. Jan-Mar2014, Vol. 18 Issue 1, p114-116. 3p.
Autor:
Marshall, Ellen Ott1, Deffenbaugh, Daniel G.2, Oden, Amy G.3, Floyd-Thomas, Juan M.4, McNary-Zak, Bernadette5
Publikováno v:
Teaching Theology & Religion. Jan2004, Vol. 7 Issue 1, p58-62. 5p.
Autor:
Bennett, Jeffrey V.
This study examines the efforts of the large, urban Midwestern School District to provide socially productive community-based learning experiences for all of its high school students through community service and work-based internships. Many argue th
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1164659045
Autor:
Pickstone-Taylor, Simon1
Publikováno v:
Journal of Child & Adolescent Mental Health. Apr2015, Vol. 27 Issue 1, p85-86. 2p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.