Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"supportive learning environment"'
Autor:
Kim, Jisoo, Park, Yoonhee
Publikováno v:
Industrial and Commercial Training, 2024, Vol. 57, Issue 1, pp. 53-68.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ICT-07-2024-0062
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
This paper examines the role of university strategies in enhancing student services, to create a conducive and supportive learning environment. Recognizing that the quality of student services is integral to students’ academic success, well-being,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90af47c04f8f4254b27df338e7406994
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ganina, Svetlana
Publikováno v:
EMA OCCASIONAL PAPERS (until May 2019: ENDC OCCASIONAL PAPERS). (11):24-29
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1039131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
A total of 1,281 Chinese students in grades 3–6 participated in a study that examined the relationships among student-perceived supportive learning environment (PSLE), mathematical achievement, autonomous self-regulation, and creative thinking. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99cae5bef77b4900ba58be7219d07e8c
Autor:
Tatiana Golechkova
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 22 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e967bde878744ae09ecbde52e7bf46f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.